du kommer skada dig om du fortsätter

Han är hemma igen läste jag.
Vi bor i samma stad, tar samma bussar och vi kan i stort sett springa på varandra när som helst.
Jag undrar vad jag skulle säga till honom om vi var på väg i samma riktning.
"Minns du mig? Vi delade samma nittiosäng men plötsligt bestämde du dig för att beställa returresa och aldrig återvända."
Jag kanske skulle spela snäll och låtsas som att jag inte brydde mig "Hej A. Är allt bra med dig?"
Eller gå fram till honom med knutna nävar och säga "Du, jag har något till dig" varpå jag tar fram fingret och skriker att han är så jävla patetisk.

(tycker att hon sätter ord på det mesta.)

Kommentarer
Postat av: Lissie

Såna där funderingar har jag också massor av...

2011-12-28 @ 20:10:05
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0