Jag skulle skrika ditt namn tills det inte kändes längre

Har andats ut på riktigt de senaste dagarna. Umgåtts med fina vänner, tränat, använd julklappspengar, gått på bio, bastat, varit uppe till halv sex, skrattat mig till söms, spelat familjespel, och jag hade bästa julafton med finaste vännen. Följande dagar ska bli ännu bättre. Mer träning, fler fina vänner, nyår kommer bli underbart, därefter åker jag uppåt i landet för att träffa hon som jag lärde känna i La France. På hemvägen träffar jag en fin pojke med vackraste lockarna.

Trots att de gör revolution i vårt huvud och tar delar av våra hjärtan betyder det inte att vi inte kan ha roligt.

Kommentarer
Postat av: hemlig

tack för uppmuntrande inlägg ♥

2011-12-30 @ 12:49:08
URL: http://tovigtrollflicka.blogg.se/
Postat av: z.

The last sentence is brilliant and wonderful.

2011-12-30 @ 23:43:04
URL: http://theburningyoung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0