Tänk om jag aldrig hade skrivit till dig den gången? Så har jag med tänkt. Det kanske var ödet.

Vi satt på ett café i hundratjugo minuter tills jag nämnde att vi kanske borde gå en sväng. Han instämde och precis när vi kommit ut kom regnet från ingenstans och bara vräkte ner. 
Vi skrattade och började springa åt det håll där det fanns något som vi kunde skydda oss under. Vi satte oss ner, han la armen om mig och sa att han tyckte om det här.
Plötsligt satt vi i en hörna mitt i stan och tittade på himlen. Han kysste mina läppar lite för länge och nu kan jag inte riktigt släppa taget om honom.
(jag menar, han luktar ju så fruktansvärt gott)

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Låter mysigt.



Sv: Bara undrade, om vi pratat innan, eftersom du kommenterade så fint!

2011-10-23 @ 00:52:08
URL: http://tovigtrollflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0