Egentligen undrar jag nog vad jag håller på med

Skulle ha träffat S i idag. Egentligen hade han planer man han hade tänkt ändra dem för min skull. Tror ni han gjorde det i slutändan? Nej.
Hans vänner har tagit ut honom på dansgolvet och låtit alkoholen ta över. Det brann inombords när han idag avbokade en tredje gång. Jag bestämde mig för att släcka elden genom att åka hem till charmpojken.
Vi lyssnade på 60 tals musik som vanligt, han stod och rökte i fönstret, jag satt i bäddsoffan och studera honom. Plötsligt låg vi med huvudet på varsin sida av soffan och pratade om livets sorger. Jag tror vi tyckte så pass synd om oss själva att kyssar, beröring och naken hud fick bli vår tröst. 

Så nu har jag och S betett oss lika illa. Antar att vi är kvitt nu.

Kommentarer
Postat av: melanie

åh. har glömt bort din blogg för ett tag. gud så jag har saknat den..

hoppas det är bra med dig!

2012-04-07 @ 20:11:36
URL: http://melanieforsberg.blogg.se/
Postat av: Aida

Så fint.

2012-04-09 @ 13:55:53
URL: http://www.wordsonmind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0