tänd fyr på allt

Det tänktes mycket tankar den kvällen. Kanske lite för mycket. Var det såhär jag ville ha det sen? Var det såhär jag ville ha det nu? Jag tror vi tänker för mycket. På vad vi vill, vad vi gör, hur vi är, istället för att bara vara. Jag tror precis som hon att det låg jävligt mycket snefylla i luften den kvällen, och alla skulle kunna hamna på varsin sida av vägen. Jag drack öl (jag hatar öl), spelade air hockey, hade en blombukett ritad på mitt ben, ett djur på underarmen, och en text på handen. Jag sov oroligt och gick hem i klackaskor en söndagsmorgon.

Kanske behövde jag den där kvällen, för att inse att det bara finns en pojke jag vill vara med just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0