Det värsta är att jag tror inte det finns någon empati i dig alls. För det är så du fungerar

Sprang på A idag. Vi stod på varsin sida av övergångsstället. När han såg mig vände hela hans kropp bort mot det håll som inte var mitt. Det blev grönt och han kunde inte gömma sig längre. Jag sa ett snabbt hej och gick förbi honom. Han rörde lite på läpparna och log lite halvt.
Det är lite underligt att det är jag som måste springa runt och vara artig och försöka. När det var han som förstörde allt som hade med oss att göra.

Kommentarer
Postat av: z.

i had almost forgot my blog existed before i got a mail saying i'd got a comment on one of my posts. thank you so much for your comment, i'm gonna try to update more often.

doesn't sound like the guy deserved you and you really don't need to be nice to him just because.

2012-01-22 @ 00:26:41
URL: http://theburningyoung.blogspot.com/
Postat av: F

OJ, det är det jag tänker när jag läser din blogg.

För det är som att du skulle skriva om mig,

för det är precis sådär jag har det.

Och det är så jävla fint men samtidigt så brutalt.

Jag är nog lite kär i din blogg, mest för att jag förstår att du vet hur det känns.

2012-01-22 @ 19:43:09
URL: http://fridas.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0