För jag hade världens mest underbara kväll

Lät alkoholen sätta sig överallt. Balansen försvann och tankar släpptes fria. Det här var min kväll och ingen skulle få förstöra den. Vi lät rösterna skrika högre än musiken och vi höjde glasen fler gånger än jag kan räkna.
Noll noll tjugosju ringde jag pojken som alltid kommer vara ett oavslutat kapitel. Vi var nästan kära en gång i tiden. Men det blir aldrig som man vill. Jag sa till honom att jag tyckte om honom och att han skulle komma ihåg mig när han var trettio. Han svara med att han aldrig kommer glömma och att jag inte var den enda som tyckte om.
Någon timme efter tolvslaget begav jag mig iväg för att fortsätta leva farligt. Jag spenderade inte mycket tid där. Men på den lilla tiden hann jag träffa en ny pojke. Han skrattade och när vi kramades utbrast han att jag luktade fruktansvärt gott. Rummet snurra och efter allt för många skratt fick jag kyssa ett par ofantligt mjuka läppar. Jag var tvungen att gå. Han fick några siffror och imorgon ska vi slå ner käglor och förloraren bjuder på choklad.


Flickr

Det brinner i fingrarna på oss

Kommentarer
Postat av: hemlig

mysigt ♥

2012-01-02 @ 01:49:36
URL: http://tovigtrollflicka.blogg.se/
Postat av: Mimmih

Sv; Tackar så hemskt mycket! :)

2012-01-02 @ 19:58:28
URL: http://thoughtsbymimmih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0