tänk om det finns någonting bra

Hade fått höra om den här pojken jag skulle träffa att han var farofylld. Tydligen skulle han vara världens charmpojke och hur underbar som helst. Problemet var bara det att han kanske inte stannar. För han går runt och charmar lite för många flickor.
Dock förlitar jag mig inte på första bästa rykte. Jag träffade honom och vi slog ner käglor tillsammans. Jag förlorade med duktigt många poäng och vi skrattade åt min "bowlingstil".
Åkte hem till honom. Pillade i hans mörkbruna hår och han charmade kläderna av mig.
Kyssar, beröring, mer kyssar.
Och varenda flicka tänker säkerligen "men jag kanske ändrar på honom."
Jag får helt enkelt hoppas på att han inte är som dem säger.
Han sa ju trots allt "Vi får ses mer i veckan"

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev galet glad av dina kommentarer.

"kyssar, beröring, mer kyssar" - så jävla fint och bäst.

2012-01-05 @ 20:14:18
URL: http://furtive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0