Allt blir bra till slut, och är det inte bra, då vet vi att det inte är slut



Saken är den att jag vet inte om det är honom jag saknar, det är nog mer någon.
Jag vet att han var skit rakt igenom, det var han verkligen. Men ibland, vid vissa tillfällen, höll han min hand och lagade mat till mig, kramade om mig och viskade fina saker. Ingen har någonsin gjort så mot mig förut och det är förmodligen därför jag fortfarande håller kvar vid honom. En dag kommer jag förmodligen springa på en pojke som inte avbokar fem gånger i rad, som väljer att prioritera mig istället för att släppa taget och ta för givet att jag alltid står kvar, som säger "jag vill träffa dig idag, imorgon, och varje dag efter det" istället för "jag har tappat suget för ikväll". Allt vi kan göra är att vänta, vänta på att han ska dyka upp. Eftersom väntan den senaste tiden har blivit min bästa vän borde det inte vara något problem. Men det är precis vad det är.
 
För tills han dyker upp kommer du ha skitstöveln fastklistrad i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Aida

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar, jag behövde de där orden. Verkligen. <3

2012-06-29 @ 00:12:52
URL: http://www.wordsonmind.wordpress.com
Postat av: Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

yes de är ja som tar alla bilderna :) tack snälla du, glad jag blir .)

2012-06-29 @ 14:47:53
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag känner så igen mej i orden. Och du lyckas alltid formulera så fint.

Postat av: Sandra

I know what you mean.
SV: Ett liv utan kärlek är miljontals-miljontals värre än ett liv med lite kärlek. Tycker i alla fall jag.

2012-06-29 @ 20:24:37
URL: http://tranquilityinme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0