Pain is alive in a broken heart

Samtala med J igår. "Det kan ju aldrig bli något mer än vänskap mellan dig och mig". Den enda anledningen är E. Men egentligen förstår jag inte, för om någon hade haft något med mina nära killkompisar hade jag inte brytt mig alls. Men jag antar att det är som han säger, att alla är olika, och E är som hon är. Brukar alltid säga att allting händer av en mening. Men den här gången förstår jag inte alls.

Helst av allt vill jag åka härifrån och låtsas som inget hänt. Bara försvinna och inte träffa någon alls. För det hade nog varit lättast så.

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV ; livet blir lite finare med mål.

2012-03-13 @ 14:28:47
URL: http://makeitmatter.papper.fi
Postat av: ann-sofie

svar: förmodligen oerhört mycket lättare.



har varit i precis samma situation, men då har orsaken varit tidsbrist från hans sida.

2012-03-13 @ 15:46:52
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0