smålandspojken

Fick en liten fin text 02.11 inatt från min första kärlek.
 

Jag har idag inlett ett stort projekt, då jag rensar ut satan ur mitt rum.
Mitt i allt kaos hittar jag en viss cd-skiva, med tillhörande litet brev och även en ljustårta, allt hörandes från min 22 födelses dag.

Jag läser brevet. Jag lyssnar på skivans enda ljudspår. Med skammen i kroppen måste jag erkänna att jag nästan glömt lite vilken fantastisk människa du är, på alla sätt och vis.
Det är när jag tänker så som jag mår dåligt över att jag inte kunde besvara dina känslor för mig riktigt på samma sätt.
Du är verkligen en av de bästa människor jag träffat - trots att du är från Skåne. Glöm aldrig det.
Och tack, för allt.


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

åh så fint!

2012-11-19 @ 14:04:06
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: f

något av det finaste någonsin

Svar: kanske för att han är den finaste jag någonsin träffat.
None None

2012-11-21 @ 00:54:00
URL: http://furtive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0