We wrote the beginning of every story in each sentence

Igår slängde jag alla våra bilder. Du vet alla dom jag lova att aldrig visa för någon. Några pussbilder från våra första månader tillsammans. Jag slängde varenda jävla bild.
Jag har saknat dig, saknat oss, det kan jag erkänna. Men det handlar inte om dig längre.

För jag har de senaste veckorna spenderar tid med en helt fantastisk pojke. I förrgår fick han mig att skratta så att jag grät. Vi satt i en bil och pratade i 8 timmar, bara han och jag. Vi skrev en bucket list med saker vi ska göra. Vi har redan bokat dag för "svälta en hel dag och sen äta pizza" och "barrunda".
Vi har umgåtts otroligt mycket , men våra läppar har inte nuddat varandras än. Men det är inte det viktigaste. Kanske det blir något, och om inte, så kommer jag ha en jävligt bra vän.


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

låter fantastiskt!

2013-07-31 @ 20:52:10
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0