dessa kvällar får aldrig ta slut

Jag kanske har tömt en vodkaflaska de senaste två veckorna. Dansar så mycket att fötterna får skavsår. Jag kommer längre ifrån dig varje dag. På tisdag reser jag iväg och då kommer jag fysiskt vara flera hundra mil från dig. Känslor är ett jävla skämt, tror att dom kan komma och gå hur som helst. 
Därför spränger jag nu högtalare och slår sönder glas. 
 
Har sprungit på både K och S. Det bästa var nog när jag sprang på båda på samma nattklubb. Jag stod och samtala med S varpå K får syn på oss och väljer att hälsa på S. Det var nog det märkligaste jag varit med om. K och S hälsa på varandra. Om dom bara visste vem dom hälsade på. 
För varandra var dom främlingar, men dom har en stor sak gemensamt. 
Mig. 
 
Och nu springer båda efter mig, vilket känns bra på alla sätt och vis, eftersom jag jagade dom i månader. 
Nu är rollerna ombytta

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

tänk hur allt kan ändra bara sådär, livet är allt bra märkligt.

svar: tusen tack fina du!

2013-06-24 @ 11:24:39
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: Anonym

Hämnden är ljuv! Men bli inte för uppsnurrad i den. Lycka till i solen! Jag avundas dig! Puss!

2013-06-25 @ 02:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0