Du blev som före och efter. Nånstans innanför murarna, för fyra år sen

Och du har gjort mig så sårbar. Det påminner mig om hur jag var inför smålandspojken. Jag är så kär i dig, och vi pratar om framtiden.
 
Jag har aldrig trott på framtiden innan. Men samtidigt så skrämmer framtiden mig, för jag har i flera år tillbaka lovat mig själv att inte vara kvar här nästa höst. Antingen kommer jag byta stad, eller byta land.
Det har inte ens varit du och jag i två månader, men jag vill vara med dig hela sommaren och hela hösten, och långt efter det.
Fast jag antar att vi får ta det då, när vi står i framtiden.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du skriver så bra!

2013-10-08 @ 15:03:09
URL: http://ineedyoutoneedmeback.devote.se
Postat av: ann-sofie

du skriver så himla bra! och hoppas det får vara du och han längelänge.

2013-10-08 @ 21:30:20
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0