Om H

Jag tycker om när du,
 
  • håller om mig och säger att du vill spendera varenda minut med mig
  • ger mig din bilnyckel och säger att jag ska köra, knappt någon får köra din bil
  • går till jobbet och kommer tillbaka när du slutat och säger hur mycket du saknat mig
  • berättar historier för mig när jag håller på och somnar
  • påpekar hur dåliga de andra du träffat varit och att du aldrig känt såhär någonsin
  • kommer hem med bullar till mig och mina vänner
  • pussar mig på kinden och kliar mig på ryggen när din familj är i närheten
  • kramar mig så jag knappt kan andas när vi inte setts på länge
  • går upp tidigt på din lediga dag för att äta frukost med mig innan jag börjar
  • berättar för dina vänner hur bra jag är
  • viskar till mig hur konstigt det skulle vara att inte ha mig i din vardag

Kommentarer
Postat av: aansoo.blogg.se

låter som rena drömmen, precis vad du är värd!

2013-09-24 @ 22:03:35
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0