Johnny du och jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn

Det har varit tomt här, det nästan ekar när man läser. Jag och H har varit tillsammans i över fyra månader, och han är underbar. Han dyker upp på mitt nya jobb, köper blommor, använder kavaj, håller om mig hårt om natten, och viskar hur mycket han älskar mig. 

Det underliga när man är i förhållande är att man skriver och talar alltid om det som är bra. För skulle man nämna något annat så är det precis som att det existerar. Det finns inget fel mellan oss, jag älskar honom, jag älskar oss. Men jag blir så fundersam om framtiden. Han pratar om den jämt, och han är den första jag ens diskuterat den med. Eller tänkt mig en framtid med. (förutom Smålandspojken men han har alltid varit ett undantag.)

Det finns så mycket jag vill göra, och jag kan inte bestämma mig för vad. Det finns svar jag vill ha, men är alldeles för rädd för att fråga. Saker jag vill säga, som jag hållt alldeles för länge.


Tillslut måste jag säga, jag är helt nerkärad i Håkan Hellström och hans texter..

Kommentarer
Postat av: aansoo.blogg.se

äntligen fick jag läsa din ord igen. tack!

2014-01-03 @ 16:14:33
URL: http://aansoo.blogg.se/
Postat av: B

Blir glad i magen av er kärlek! Ni var så fina, och självklara på något sätt, på nyår!

2014-01-12 @ 04:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0