Reservlycka

Den här bloggen skapades den 2:a oktober 2011.
Reservlycka blev min hemlighet, eller kanske snarare en plats med mina små hemligheter. Jag valde att dela den med några nära vänner, som verkar ha följt den.
Oktober 2011 handlade om pojken med glashjärtat.
Oktober 2012 handlade om K.
Oktober 2013 handlade om H.

Tråkigt nog kommer ni inte få läsa om Oktober 2014.  Det finns fortfarande mycket att skriva om. Jag har många bokstäver som vill bilda massa ord. Men jag kan inte skriva här längre. Trots att ni inte kommer läsa något här längre så hoppas jag att ni alltid har med er reservlycka. För plötsligt behöver vi den.

Tack fina ni
-S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer sakna dina visa ord. :) Tack för att du delade med dig!

2014-05-06 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0